چرا خودرو اجاره کنیم

چرا خودرو اجاره کنیم

چرا خودرو اجاره کنیم

بیشتر افراد با این تصور رو به رو هستند که برای صاحب خودرو شدن حتما باید آن خودرو را خریداری کنند. ولی خوشبختانه امروزه با صنعتی به نام اجاره خودرو ( اجاره خودرو دربستی، اجاره خودرو بدون راننده، اتومبيل كرايه بدون راننده، اجاره خودروهای تشريفاتی، اجاره ماشين عروس ) رو به رو هستیم که می توانیم خودروهای مورد نیاز خود را برای هر مدتی که لازم داریم اجاره کنیم.

جهت اجاره خودرو  و اجاره ماشین از سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان به صفحه نخست سایت اجاره خودرو نوین ایرانیان مراجعه کنید.

در زندگی انسان موقعیت ها و شرایط مختلفی از قبیل مسافرت، عروسی،  شرایط کاری و … وجود دارد که در چنین شرایطی وجود یک خودروی ایمن و لوکس می تواند لازم و مفید باشد. بعضی افراد ترجیح می دهند به جای خرید خودرو، خودروی مورد نیاز خود را از شرکت های اجاره خودرو اجاره کنند.

جهت اجاره خودرو در تهران، اجاره خودرو با شرایط آسان، اجاره خودرو کوییک، اجاره خودرو لوکس، اجاره خودرو ایرانی به صفحه نخست سایت موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

 

اتومبیل کرایه بدون راننده

برای رفتن به سفر نیاز به یک خودروی ایمن، مناسب و لوکس همواره احساس می شود. بدون شک برخی از خودروهای لوکسی که در جاده های ایران به هنگام سفر می بینید اجاره ای هستند. شما نیز می توانید ماشین مورد نیازتان را به صورت اجاره خودرو دربستی، اجاره خودرو بدون راننده، اتومبيل كرايه بدون راننده از شرکت نوین ایرانیان تهیه نمایید. و یا فرض کنید شما یک قرار کاری مهمی دارید که در آینده کاری شما می تواند تاثیرگذار باشد. برای حاضر شدن در این قرار کاری و بستن قراداد وجود یک خودروی مدرن، لوکس و لاکچری می تواند مهم و تاثیرگذار باشد.

 

چرا خودرو اجاره کنیم

اجاره خودروهای تشریفاتی

برای هر فردی در زندگی ممکن است شرایطی پیش آید که مهمانی از خارج از کشور و یا داخل کشور داشته باشد که ارزش و اعتبار خاصی برای شما داشته باشد و نتواند با یک خودروی معمولی به استقبال این شخص برود. در چنین شرایطی می توانید از خودروهای تشریفاتی شرکت نوین ایرانیان استفاده نمایید.

جهت بررسی قیمت های روز اجاره خودرو داخلی و اجاره خودرو خارجی بر روی هر کدام از موارد کلیک کرده تا به صفحه مربوط منتقل شوید .

شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان با فراهم آوردن خودروهایی مدرن و لاکچری مانند BMW ، Benz ، Toyota و … آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

مطالب مرتبط:

در مورد این سوال که چرا خودرو اجاره کنیم این سوال نیز مطرح میشود که خرید ماشین بهتر است یا کرایه؟

از یک طرف، خرید مستلزم هزینه های ماهانه بالاتری است، اما در نهایت صاحب یک دارایی ( وسیله نقلیه خود ) هستید. از سوی دیگر، اجاره نامه دارای پرداخت های ماهانه کمتری است و به شما امکان می دهد وسیله نقلیه ای را رانندگی کنید که ممکن است گران تر از توانایی خرید باشد، اما وارد چرخه ای می شوید که در آن هرگز پرداخت هزینه وسیله نقلیه را متوقف نمی کنید.

آیا اجاره ماشین ارزانتر از خرید است؟
مزایای اجاره بلند مدت

هزینه ماهانه اغلب کمتر از پرداخت وام خودکار سنتی است. شما (معمولا) مسئولیتی در قبال تعمیرات مورد نیاز خودروی خود در طول مدت اجاره یا اجاره ندارید. اجاره یا اجاره خودروی مدل جدید ارزان تر از خرید است.

معایب اجاره ماشین چیست؟

معایب اصلی اجاره ماشین
قیمت های بالاتر. این یک واقعیت است که قیمت اجاره بالاتر از قیمت حمل و نقل عمومی است. …
شرایط سختگیرانه …
هزینه های اضافی …
محدودیت ها

چرا اجاره خودرو هوشمند است؟

لیزینگ به افراد این امکان را می دهد که در صورت تمایل هر چند سال یکبار یک ماشین جدید تهیه کنند و در صورت اجاره همان مارک و مدل ماشین، پرداخت های خود را نسبتاً ثابت نگه دارند. لیزینگ همچنین مستاجر را از واگذاری خودرو در پایان مدت اجاره از طریق فروش به عنوان یک شخص خصوصی یا معامله آن با خودروی دیگر، آزاد می کند.

چرا اجاره ماشین اینقدر سخت است؟

شرکت‌های اجاره‌ای و تحلیل‌گران می‌گویند که انتظار دارند کمبود تراشه در ماه‌های آینده به دلیل کمبود تراشه جهانی و سایر محدودیت‌های زنجیره تامین ادامه یابد. با توجه به اینکه انتظار می رود تقاضا برای خودروهای کرایه ای بالا باشد، برای رزرو زودتر برنامه ریزی کنید و برای قیمت های بالا در مقاصد تفریحی محبوب آماده شوید.

جهت اجاره خودرو در تهران، اجاره خودرو با شرایط آسان، اجاره خودرو کوییک، اجاره خودرو لوکس، اجاره خودرو ایرانی به صفحه نخست سایت موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

جهت ارتباط با متخصصین رنت خودرو شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان، اینستاگرام ما را دنبال کنید و یا با شماره تماس های 09128168893 و یا 09123229660 و یا با شماره ثابت 22495567 تماس بگیرید.

نقشه سایت

  • اجاره خودرو
  • اجاره خودرو بدون راننده
  • اجاره خودرو با راننده
  • اجاره خودرو در فرودگاه امام
  • اجاره خودرو فرودگاه مهرآباد
  • اینستاگرام

شعبه نوین ایرانیان

دروس -چهار راه کاوه -پلاک 326

شماره تماس های ارتباطی با نوین ایرانیان

  • (+98) 912-8168893
  • (+98) 912-3229660
  • (+98) 21-22495567
  •  info@novin-iranian.com

نوین ایرانیان 

  • تماس با ما
  • درباره نوین ایرانیان 
  • لینک اتحادیه اجاره خودرو 
  • مدارک مورد نیاز
  • اجاره ماشین ارزان
  • مجله نوین ایرانیان 
  • اجاره خودرو ایرانی